lördag 2 juni 2012

JAG GER DIG KRAFTEN OCH REDSKAPEN FÖR DIN UPPGIFT

Kära vän. Din roll är svår. Kom ihåg att du har själv påtagit dig den. Din önskan att hjälpa är stor, men du har, eller ser, varken målet eller vägen dit. Inte heller känner du till medlen  för att nå målet.

Stilla dig i bön och meditation, så skall JAG  sända mina skaror för att hjälpa dig i din nöd. Be Mig om hjälp, och Jag skall ge dig både kraften och redskapen för ditt uppdrag. Utan önskan om egen vinning bör du arbeta förutsättningslöst. Endast med målet för dina ögon att lösa problem som just nu ser oöverstigliga ut.

Du kommer att lyckas, blott du fokuserar på målet, och blott du undviker att ta ställning i maktkamper och intriger.

Lev väl, välsignad är du och ditt uppdrag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar