torsdag 3 oktober 2013

SÅNGEN ÄR BETYDELSEFULL

Kära barn. Sången är betydelsefull. Sången  rör din själ och ditt hjärta. I sången får du utlopp för din kärlek till Alltet, till Mig. Jag älskar dig och Jag gläds åt när du är lycklig.

Sången gör dig lycklig, den öppnar upp kanalen till din själ, till din innersta röst. Du skall och du bör sjunga mycket, ty det är oerhört betydelsefullt att din själ har en ren och klar kanal upp till Mig, din Fader.

Jag älskar dig, mitt barn, och Jag vill att kanalen skall vara ren och klar nu och alltid, så att du alltid kan tala med Mig om din glädje, om din sorg, ja, om allt som trycker dig skall vi tala tillsammans.

Jag vill att kanalen skall vara öppen för samtal, med Mig, så att Jag kan trösta dig när du är bekymrad, så att Jag kan ge dig råd när du är rådvill. I allt kan du tala med Mig och Jag finns alltid här för din skull.

Tro Mig, mitt älskade barn, Jag finns alltid här för dig.

Amen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar